کارگروه اقتصادی بندرلنگه؛ از ساماندهی تأمین کالا تا حمایت از معیشت مردم

به گزارش وب سایت بندرلنگه: جلسه کارگروه اقتصادی شهرستان بندرلنگه به ریاست فواد مرادزاده و با حضور مسئولان دستگاههای اجرایی برگزار شد. در این نشست، موضوع تأمین اقلام مورد نیاز مردم، ساماندهی روند تأمین کالا و بهرهگیری از ظرفیتهای شهرستان در شرایط کنونی کشور بررسی شد. فرماندار بندرلنگه با اشاره به ظرفیت قایقهای صیادی
به گزارش وب سایت بندرلنگه:
جلسه کارگروه اقتصادی شهرستان بندرلنگه به ریاست فواد مرادزاده و با حضور مسئولان دستگاههای اجرایی برگزار شد.

در این نشست، موضوع تأمین اقلام مورد نیاز مردم، ساماندهی روند تأمین کالا و بهرهگیری از ظرفیتهای شهرستان در شرایط کنونی کشور بررسی شد.
فرماندار بندرلنگه با اشاره به ظرفیت قایقهای صیادی گفت: با هماهنگی تعاونیهای صیادی و صدور مجوزهای لازم، میتوان از این ظرفیت برای تأمین رسمی و قانونمند کالاهای مورد نیاز مردم استفاده کرد.
وی همچنین تأکید کرد: بنا بر دستور استاندار هرمزگان، تمامی دستگاهها موظفاند با تسهیل روند خدمترسانی، در تأمین کالاهای اساسی و حمایت از مردم همکاری کنند.
- نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
- نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
- نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.




ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰