حضور کارشناسان اورژانس اجتماعی در تجمعات شبانه با هدف ارتقای آگاهی شهروندان

حضور کارشناسان اورژانس اجتماعی در تجمعات شبانه با هدف ارتقای آگاهی شهروندان به گزارش وب سایت بندرلنگه: بهمنظور معرفی خدمات حمایتی اداره بهزیستی و افزایش آگاهی عمومی نسبت به فعالیتهای اورژانس اجتماعی، کارشناسان این واحد با حضور در تجمعات شبانه شهر بندرلنگه، به توزیع تراکتهای آموزشی و ارائه راهنماییهای لازم به شهروندان پرداختند. در
حضور کارشناسان اورژانس اجتماعی در تجمعات شبانه با هدف ارتقای آگاهی شهروندان
به گزارش وب سایت بندرلنگه:
بهمنظور معرفی خدمات حمایتی اداره بهزیستی و افزایش آگاهی عمومی نسبت به فعالیتهای اورژانس اجتماعی، کارشناسان این واحد با حضور در تجمعات شبانه شهر بندرلنگه، به توزیع تراکتهای آموزشی و ارائه راهنماییهای لازم به شهروندان پرداختند.

در این برنامه، سیده لیلا موسوی، رئیس اداره بهزیستی بندرلنگه، به همراه مسئول اورژانس اجتماعی و کارشناسان حوزه اجتماعی حضور داشتند و با مردم گفتوگو کردند. هدف از اجرای این طرح، آشنایی هر چه بیشتر شهروندان با خدمات حمایتی و تسهیل دسترسی آنان به شبکههای امدادی و حمایتی در مواقع نیاز اعلام شد.

خانم موسوی در حاشیه این برنامه ضمن تأکید بر اهمیت آگاهیرسانی مستقیم به مردم اظهار داشت: ارائه خدمات مشاورهای و اطلاعرسانی دربارهی شماره تماس ۱۲۳ (اورژانس اجتماعی) نقش مهمی در پیشگیری از آسیبهای اجتماعی دارد و تلاش میکنیم این خدمات در دسترس همه اقشار جامعه قرار گیرد.

این فعالیتها در راستای سیاستهای سازمان بهزیستی کشور برای پیشگیری، شناسایی زودهنگام و مداخله مؤثر در بحرانهای فردی و خانوادگی انجام میشود.

برچسب ها :بهزیستی ، اخبار
- نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
- نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
- نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.




ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰