تقدیر صمیمانه بخشدار مرکزی بندرلنگه از نیروهای هلال احمر در مراسم بیعت با رهبری
به مناسبت ۱۸ اردیبهشت، روز هلال احمر، حسنبیگی بخشدار مرکزی شهرستان بندرلنگه در حاشیه مراسم تجمعات بیعت با رهبری، از نیروهای هلال احمر تقدیر کرد. به گزارش وبسایت بندرلنگه، این مراسم در فضایی بسیار صمیمی برگزار شد و بخشدار مرکزی ضمن تشکر از تلاشها و خدمات ارزشمند نیروهای هلال احمر، با اهدای شاخه



