تقدیر صمیمانه بخشدار مرکزی بندرلنگه از نیروهای هلال احمر در مراسم بیعت با رهبری

به مناسبت ۱۸ اردیبهشت، روز هلال احمر، حسنبیگی بخشدار مرکزی شهرستان بندرلنگه در حاشیه مراسم تجمعات بیعت با رهبری، از نیروهای هلال احمر تقدیر کرد. به گزارش وبسایت بندرلنگه، این مراسم در فضایی بسیار صمیمی برگزار شد و بخشدار مرکزی ضمن تشکر از تلاشها و خدمات ارزشمند نیروهای هلال احمر، با اهدای شاخه

به مناسبت ۱۸ اردیبهشت، روز هلال احمر، حسنبیگی بخشدار مرکزی شهرستان بندرلنگه در حاشیه مراسم تجمعات بیعت با رهبری، از نیروهای هلال احمر تقدیر کرد.
به گزارش وبسایت بندرلنگه، این مراسم در فضایی بسیار صمیمی برگزار شد و بخشدار مرکزی ضمن تشکر از تلاشها و خدمات ارزشمند نیروهای هلال احمر، با اهدای شاخه گل از زحمات و حضور مؤثر آنان تجلیل کرد.
حسنبیگی در این مراسم با اشاره به نقش مهم و انساندوستانه نیروهای هلال احمر در خدمترسانی به مردم، اظهار داشت: نیروهای هلال احمر همواره نماد ایثار، فداکاری و آرامشبخشی در جامعه هستند و خدمات آنان شایسته قدردانی است.







برچسب ها :بخشداری مرکزی ،هلال احمر ،اخبار
- نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
- نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
- نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.




ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰