آیین تجلیل از فرهنگیان نمونه شهرستان بندرلنگه برگزار شد
به گزارش روابط عمومی فرمانداری شهرستان بندرلنگه، صبح امروز چهارشنبه ۱۷ اردیبهشتماه ۱۴۰۵، همزمان با هفته بزرگداشت مقام معلم، آیین تجلیل از فرهنگیان نمونه شهرستان با حضور مهندس فواد مرادزاده فرماندار شهرستان بندرلنگه، حجتالاسلام والمسلمین کیخا امام جمعه شهرستان بندرلنگه، شیخ راهبر امام جمعه اهل سنت بندرلنگه و جمعی از مسئولان شهرستان برگزار شد.



