آیین تجلیل از فرهنگیان نمونه شهرستان بندرلنگه برگزار شد
به گزارش روابط عمومی فرمانداری شهرستان بندرلنگه، صبح امروز چهارشنبه ۱۷ اردیبهشتماه ۱۴۰۵، همزمان با هفته بزرگداشت مقام معلم، آیین تجلیل از فرهنگیان نمونه شهرستان با حضور مهندس فواد مرادزاده فرماندار شهرستان بندرلنگه، حجتالاسلام والمسلمین کیخا امام جمعه شهرستان بندرلنگه، شیخ راهبر امام جمعه اهل سنت بندرلنگه و جمعی از مسئولان شهرستان برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی فرمانداری شهرستان بندرلنگه، صبح امروز چهارشنبه ۱۷ اردیبهشتماه ۱۴۰۵، همزمان با هفته بزرگداشت مقام معلم، آیین تجلیل از فرهنگیان نمونه شهرستان با حضور مهندس فواد مرادزاده فرماندار شهرستان بندرلنگه، حجتالاسلام والمسلمین کیخا امام جمعه شهرستان بندرلنگه، شیخ راهبر امام جمعه اهل سنت بندرلنگه و جمعی از مسئولان شهرستان برگزار شد.
در این مراسم، فرماندار شهرستان بندرلنگه ضمن تبریک هفته معلم، با اشاره به نقش بیبدیل معلمان در تربیت نسل آینده، اظهار داشت: معلمان سرمایههای ارزشمند جامعه هستند و توسعه و پیشرفت کشور در گرو تلاشهای صادقانه و دلسوزانه این قشر فرهیخته است.

مرادزاده همچنین با قدردانی از خدمات فرهنگیان شهرستان افزود: تکریم مقام معلم، تجلیل از آیندهسازان کشور است و همه ما وظیفه داریم جایگاه والای آموزش و پرورش را پاس بداریم.
در پایان این مراسم، از ۳۵ فرهنگی نمونه، ۲۱ بازنشسته فرهنگی و خانواده شهیده حبشی با اهدای لوح تقدیر و هدایایی تجلیل به عمل آمد.


- نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
- نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
- نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.




ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰